Hundöra

Bokmärkt

Pocket & Prassel: Sista paketet i första omgången

Pocket & Prassel Sista paketet

Mitt sista paket i Pocket & Prassel var ett jumbopaket! Gud så glad jag var! Massor av lakrits och ett kort från min hemliga bokvän och till sist men inte minst pocketboken. Pocketboken som jag fått är Aldrig mer! av Jennifer Crusie som tydligen är en av min hemliga bokväns nyfunna favoritförfattare :D. Själv har jag faktiskt sneglat på denna författares böcker ett flertal gånger så det ska bli jättekul att få läsa boken. Och all lakrits!!! Så mycket lakrits! Jag som fyller år på lördag, men det känns som jag blir firad redan nu!

Tack så mycket min hemliga bokvän som inte är så hemlig längre då denne avslöjat sig själv i det kort jag fått. ;) Jag måste säga att personen i fråga har varit väldigt duktig på att hålla sig hemlig! Så vem är det? Söta *Malin*!!! Tack så mycket Malin! Det har varit kanon paket!


Kommentarer
Postat av: *Malin*

Vassegoe! :-) Det har varit superkul att ha dig som bokvän för dina svar hade lika gärna kunnat vara mina egna. Hoppas du gillar boken nu också. Jag har inte läst just den, men två andra av henne som jag tyckt om. Spännande att se vad du tycker...



Och grattis i förskott!

2008-08-19 @ 23:54:04
URL: http://malinsblog.wordpress.com
Postat av: Din hemliga bokvän

Jag har bara liiiite prestationsångest, men har redan börjat klura på bra uppföljningar nu när jag tar över efter Malin! Det ska bli jättekul!

2008-08-20 @ 18:39:20
URL: http://hemligt.hemligt.se
Postat av: Hundöra

Hemliga bokvän: Jag blir glad för allt. Hela konceptet är så kul och det är bara roligt att få ett paket! ;)

2008-08-21 @ 08:30:30
URL: http://bokmarkt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback