Hundöra

Bokmärkt

Mitt andra Pocket & Prassel i brevlådan!

Idag kom vi hem till stökiga Stockholm från en skön och lugn tid hos min sambos föräldrar i Norrland. Det har varit så skönt med lugn och frisk luft runt sig och vi längtade inte alls tillbaka. Det enda som jag hade att glädja mig åt var paket från min hemliga bokvän som låg i brevlådan :D! Jag fick ett jättefint paket av min hemliga bokvän bestående av Malaco Kick (en av mina favoritlakrits), en chokladkaka Marabou Premium Milk Thin och så en pocket förstås. Pocketboken är en deckare av Peter Robinson - En ovanligt torr sommar. Min hemliga bokvän skickade även med ett litet brev som var väldigt trevligt. Denne har tänkte på att jag gärna vill prova någon ny deckare ;), så det ska bli spännande!
Tack så mycket hemliga bokvännen!

Ps. Det gör inget att paketet var något försenad eftersom jag inte har varit hemma den senaste veckan :).

Marabou Premium Milk Thin Intense En ovanligt torr sommar, Peter Robinson Malaco Kick 


Kommentarer
Postat av: din hemliga bokvän

Hoppas du kommer att tycka om den! :-)

2008-07-21 @ 10:22:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback