Hundöra

Bokmärkt

Mina pockettillbehör

Många bokbloggare har visat upp sina bokmärken, vilket har varit en väldigt kul grej. Så nu har jag äntligen lyckats få min sambo att ta en bild av mina. Jag passade på att trycka dit mina nyfunna favoriter, pocketomslag. Har två stycken, en grå i plast från Åhlens och en i tyg från Akademibokhandeln. Båda har motiv av träd och visst är båda är superfina Smiley XD De tre bokmärken ni ser är de jag använder ofta. Min favorit för tillfället är den lila som är prydd med massor av små roliga kor. Den har jag fått av min sambo på min senaste födelsedag. Det lilla bokmärket fick jag av min mamma för länge sedan. Motivet är en hund och den är gjord av ett tunt träbit från någonträart vars trä luktar gott. Lukten har dock nu blivit väldigt svag i jämförelse med när jag fick den, men den är fortfarande lika fin. Det vart en hund eftersom jag är född i hundens tecken enligt den kinesiska kalendern.

 

Kommentarer
Postat av: Snöfrid

Så fina. :) Är själv på jakt efter ett pocketomslag, har bara inte blivit av att jag köpt nåt ännu. Får ta tag i den saken nästa gång jag går på stan tror jag. ^^

2008-10-14 @ 17:35:27
URL: http://fantasy03.blogg.se/
Postat av: Lotta

Gillar omslaget med trädet på framsidan - den andra har jag. :P



Man kan aldrig ha för många bokmärken. De försvinner väldigt ofta för mig...

2008-10-15 @ 03:03:29
URL: http://deliquate.blogg.se/manekineko
Postat av: Sara

Åh, pocketomslaget med trädet på (det gråa från åhlens) har jag också, men jag vet inte var jag har lagt det. Det är lite synd,eftersom jag verkligen skulle behöva ett nu :)

2008-10-17 @ 08:36:46
URL: http://amaranthine-bookofdays.blogspot.com
Postat av: Hundöra

Lotta: Jag gillar verkligen bokomslaget med det bruna trädet, mycket trevligt material. :)



Sara: Kan inte leva utan mina bokomslag nu när jag börjat använda dem. :) Hoppas du hittar din...

2008-10-17 @ 19:55:27
URL: http://bokmarkt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback