Hundöra

Bokmärkt

Superrea!

I helgen så var vi på Dramaten, men innan föreställningen var vi inne i stan och irrade. Efter att ha gått runt i stan lite för länge hamnade vi i Åhlens som finns i Gallerian. Till min glädje så visade det sig att det var halva priset på alla reaböcker! Naturligtvis så var det precis innan vi skulle iväg till föreställningen, så jag hann inte kolla igenom alla böcker ordentligt, men det vart i alla fall tre böcker. Köp som jag är riktigt nöjd över - 3 pocket för 45 kr!

Bekantas Bekanta, Mats Strandberg Lunar Park, Bret Easton Ellis Det tredje tecknet, Yrsa Sigurdardóttir


Kommentarer
Postat av: Therese

Det tredje tecknet är jag väldigt nyfiken på. Kul att se vad du tycker om den! =)

2008-10-28 @ 07:17:27
URL: http://theresans.blogg.se/bokblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback