Hundöra

Bokmärkt

Årsrapport 2008

Det nya året har fått en mjuk start när det gäller inlägg, men jag har som nyårslöfte att försöka fylla denna blogg med lite mer kul - vad för kul får vi se. Jag börjar i alla fall med en summering av lästa böcker för år 2008. Det vart 19 böcker, hade hoppats på fler, men studierna har tagit sin tid.

Totalt: 19 böcker

Januari
Spelet - Neil Strauss
Februari
Var är du? - Marc Levy
Mars
I huvudet på en gammal hagga - Cecilia Torudd
Kattmumien - Jaqueline Wilson
Martina-koden - Martina Haag
April
Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnorsom inte hjälper varandra - Liza Marklund & Lotta Snickare
Maj
The other side of the story - Marian Keyes
Juni
Små citroner gula - Kajsa Ingemarsson
Dolken från Tunis - Agatha Christie
Juli
Vince & Joy - Lisa Jewell
Anne på Grönkulla - L.M. Montgomery
I en annan del av Bromma - Martina Haag
Augusti
Vår vän Anne - L.M. Montgomery
Bergdorfblondiner - Plum Sykes
September
Oktober
Aldrig mer! - Jennifer Cruise
November
December
Djur - Joyce Carol Oates
På andra sidan Venus - Elisabeth Andersson
Oönskad - Gemma Malley

Kommentarer
Postat av: Arina

Väldigt skönt att det finns fler än jag som inte har läst hundratals böcker. Jag kan förstås inte skylla på studier, men ändå.

2009-01-08 @ 15:07:08
URL: http://arinasbibliotek.blogspot.com/
Postat av: Hundöra

Arina: Jag förstår vad du menar :) Man har läst flera bloggar som har avverkat nära 100 böcker på bara ett år.

2009-01-08 @ 20:16:20
URL: http://bokmarkt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback