Hundöra

Bokmärkt

Bokrea Februari 2007

Bokrea 2007Trots att jag redan har en massa böcker som jag inte har hunnit läsa så var jag förstås tvungen att göra några köp på bokrean. Jag och HH passade på en lördag efter att hon hade slutat från jobbet. Favoritbokhandeln är Bok och Bild som ligger på Drottningg. Där köpte vi alla våra böcker utom en, som jag var lite väl ivrig att köpa i en bokhandel som jag hade besökt tidigare och som ledde till att jag förlorade 3 kr! Hehe. Här är våra inköp:
  • Friends, Lovers, Chocolate av Alexander McCall Smith (3 för 2)
  • The Sunday Philosophy Club av Alexander McCall Smith (3 för 2)
  • Blue Shoes and Happiness av Alexander McCall Smith (3 för 2)
  • Underbar och älskad av alla av Martina Haag (Bokrea)
  • Vindens skugga av Carlos Ruiz Zafón (Bokrea)
  • Män som hatar kvinnor av Stieg Larsson (Bokrea)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback