Hundöra

Bokmärkt

Böcker A-Ö: O

Bokstav O*Malin* bara sprutar ut den ena bokstaven efter den andra, man hinner knappt med ;) Den tionde bokstaven är O och den gav mig lite huvudbry och för första gången så måste jag passa på en av de tre punkterna.
  • Författare: Baroness Orczy författaren av Scarlet Pimpernel. Jag läste boken för länge sedan på mellanstadiet och minns inte allt, men det är trots allt en klassiker. Har den nu på engelska i bokhyllan, men har dock inte tagit itu med den.
  • Bok: Om det ändå vore sant av Marc Levy är en otroligt fin kärlekshistoria att jag rekommenderar för alla som är "in the mood for love".
  • Litterär karaktär: pass...(Min första pass!!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback