Hundöra

Bokmärkt

Första Pocket & Prassel

Idag när jag kom hem så väntade till min överraskning mitt första paket från Pocket & Prassel, en dag tidigare än vad jag hade väntat mig. I paketet fanns Dolken från Tunis av Agatha Christie och två prasselpåsar - en Haribopåse med lakritsnappar och en påse med torkad annanas. Agatha Christie är en av mina absoluta favoritförfattare och jag som precis har läst ut en bok. Jag tror att Dolken från Tunis blir den bok som jag kommer läsa härnäst. :D Haribos lakritsnappar som är så gott kommer bli perfekt som något gott medan jag läser boken. Jag har aldrig prövat den här sorten torkad annanas, men det ser väldigt gott ut, vilket även min sambo tycker. Han kommer förmodligen ta några bitar. :)

Tack så mycket Hemliga bokvännen! Det var ett jättefint paket! :D

Dolken från Tunis, Agatha Christie Haribopåse med lakritsnappar Seebergerpåse med torkad annanas

Kommentarer
Postat av: En bok om dagen

En Christie är ju aldrig fel! ;-)

2008-06-10 @ 21:04:48
URL: http://enbokomdagen.blogspot.com
Postat av: Emm

Vad skoj att läsa alla bloggar nu när pocketar o prassel börjar ramla in överallt. :)

2008-06-10 @ 21:24:08
URL: http://lasdagboken.wordpress.com
Postat av: Yaz

Ska bli spännande att se vad du tycker om Historikern sen, en av de mer spännande böcker jag läst, även om översättningen e lite skev.

2008-06-11 @ 17:05:17
URL: http://marauder.blogg.se/
Postat av: Hemliga bokvännen

Åh vad kul att det redan kommit! Och att du lyckades få upp det trots all tejp... :-D



Jag är själv väldigt förtjust i torkad frukt men har faktiskt aldrig testa just ananas så det var en chansning. Hoppas det är gott!



Trevlig läsning!

2008-06-11 @ 21:55:50
Postat av: Hundöra

Hemliga bokvännen: Den torkade annanasen var förvånansvärd god! Jag brukar vara lite skeptisk till torkad annanas då de ofta är väldigt söta, men de här var helt lagom söta. Min sambo har redan snott till sig flera ;).

2008-06-11 @ 22:29:56
URL: http://bokmarkt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback