Hundöra

Bokmärkt

3 böcker och 3 tidningar

Kan det bli bättre?! Jag är en av de som direkt hoppar på tidningserbjudanden när en bok ingår. När tidningen Hennes kom med ett erbjudande om att få 3 tidningar och 3 pocketböcker som välkomstpresent för 49:- + frakt så kunde jag naturligtvis inte låta bli att nappa även om man inte fick välja de pocketböcker själv. Dock hade jag turen att två av de böckerna har jag faktisk varit och kikat på sedan tidigare, Jenny S av Denise Rudberg och Jaktsäsong av Mats Strandberg. Den tredje boken är På andra sidan Venus av Elisabeth Andersson.

Jenny S, Denise Rudberg Jaktsäsong, Mats Strandberg På andra sidan Venus, Elisabeth Andersson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback