Hundöra

Bokmärkt

Flera presenter...

Det känns som min födelsedag tar aldrig slut, och jag menar det som något positivt. Jag bjöd mina två bästa vänner över på födelsedagsmiddag i helgen, vilket vi alltid gör när någon av oss fyller år. Gulliga som de är hade de med sig födelsedagspresenter och det var inte bara en! Jag fick en jättefin tidskriftsställ från Mio, som jag själv har kollat in (tyvärr har jag inte hunnit hitta en bild på den än som jag kan visa er), en påse Twist (finns det någon bättre blandning av choklad?!) och tre pocketböcker! Det märks inte att jag har bokköpsstopp, så många böcker som jag fått på senaste tiden - "me like! :D" Tack mina kära vänner!

Ladies, Mara Lee Matilde, Denise Rudeberg Jag, en Geisha, Mineko Iwasaki


Kommentarer
Postat av: Martha

Varsågod (lite sent kanske...)! Vad bra att du tyckte om presenterna. Vi hade ju fått lite tips...hehe... Snart är det min tur att bjuda på middag :) Kram

2008-10-08 @ 12:26:10
Postat av: Hundöra

Martha: Ser fram emot middagen ;)

2008-10-09 @ 20:37:23
URL: http://bokmarkt.blogg.se/
Postat av: Hundöra

Martha: Har du några tips inför din födelsedag? ;)

2008-10-11 @ 22:23:22
URL: http://bokmarkt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback