Hundöra

Bokmärkt

Kulturfyra: Hösten och böcker

Det finns så många utmaningar och listor som är igång att jag hade inte tänkt hoppa på Kulturfyra-tåget, men jag kan inte längre låta bli. Denna gång är temat på Kulturfyra vilken romanfigur man helst skulle vilja vara.

Vilken bok läser du just nu?
Aldrig mer! av Jennifer Crusie som jag har fått av min hemliga vän i sista Pocket & Prassel 1.0.
Vilken bok ligger på tur?
Jag borde läsa ut Historikern av Elizabeth Kostova, men förmodligen så blir det någon chick lit.
Vilket är ditt favorit-te?
Grönt te! "The one and only" Ok, kanske inte "the only", men det är ett måste i mitt hem.
Vad tycker du om hösten, som årstid?
Usch, regn och rusk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback