Hundöra

Bokmärkt

Dela med dig

Det känns som alla bokbloggar har svarat på denna enkät som Bokhororna har lagt upp, och som alla andra hänger jag på :P

Senaste bokköp
Var ett köp på 3 pocket böcker: Bekantas bekanta av Mats Strandberg, Lunar Park av Bret Easton Ellis och Det tredje tecknet av Yrsa Sigurdardottir.
Senaste bibblolånen
Var en studentlitteratur till min kinesiska kurs.
Senaste utlästa boken
Mintgrodornas återkomst av Karin Brunk Holmqvist
Favorittidning
Matmagasinet är min favorittidning, men jag gillar även att köpa korsordstidningar eller veckotidningar som innehåller många knep och knåp, tex Allers.
Plats där jag helst läser
När jag inte bodde i stan så läste jag nästan bara när jag åkte kommunaltrafiken, men nu när jag går till och från jobbet så blir det oftast i sängen innan jag lägger mig.
Så sorterar jag min bokhylla
Pocket och inbundet var för sig, sen i genren.
En bok som jag minns att jag läste när jag var liten
Oj, jag läste så många, mest serier. En serie som jag minns tydligt är Frans-böckerna av Christine Nöstlinger. 
Vilken bok i min bokhylla har jag ägt längst
Pippi Långstrump, min första bok jag fick. Det var nog när jag hade mitt första kalas, mitt 6-årskalas tror jag.
Vad ser jag mest fram emot att läsa i vår
Cathys nyckel Sean Stewart, Jordan Weisman och Cathy Brigg. Läsa ut Historikern av Elizabeth Kostova!

Kommentarer
Postat av: Johan

Inte om man driver en bokblogg som inte sysslar med enkäter. :)



//JJ

2009-01-30 @ 16:34:45
URL: http://vetsaga.se/a/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback